Begroting 2021-2024

03. Dienstverlening

Wat willen we bereiken en wat gaan we daarvoor doen?

Speerpunten

Acties

1

Inwoners zijn tevreden over de kwaliteit van onze dienstverlening.

1.1

Dienstverlening is begrijpelijk, eenvoudig en toegankelijk ingericht.

1.2

We handelen volgens onze dienst-verleningsafspraken en maken deze voor de komende jaren meer specifiek per product of dienst, zodat inwoners nog beter weten wat ze mogen verwachten.

2

Inwoners ervaren een herkenbare identiteit en sociale samenhang in de verschillende dorpen.

2.1

In samenspraak met de inwoners leveren we maatwerk in de dorpen.

2.2

Beleid en projecten participatief aanpakken.

2.3

Zorgen voor samenhang tussen aanbod van voorzieningen op het gebied van wonen, zorg en welzijn (woonservice-gebieden).

Deze pagina is gebouwd op 10/13/2020 09:27:42 met de export van 10/13/2020 09:21:20